  • Data: 2004-09-24 14:37:00
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:

    > *) cytuje co napisalem "Z pewnoscia lac trzeba kogos kto probuje (nie
    > moze, a probuje) w ten sposob skrzywdzic "moje" dziecko."

    Parafrazuję ciebie: "Z pewnością lać trzeba staruszki, które próbują
    (nie mogą, a próbują) w ten sposób mnie skrzywdzić".

    > czyli wtedy jak mam pewnosc,

    Pewność masz, jak sąd ustali winę. Do tego momentu człowiek jest niewinny.

    > CZYLI,
    > proponuje mojemu dzieciakowi loda, a nastepnego dnia widze jak dyma
    > innego chlopaka (widze to bo poszedlem sprawdzic)
    > Uwazasz ze w tym przypadku jest to niewinny czlowiek?

    W tym przypadku powinieneś zamknąć go w piwnicy, zadzwonić pod 997,
    poczekać aż przyjadą, powiedzieć jak było i oddać go im.

    > zalosny teraz jestes

    A ty nie dorosłeś do dyskusji na newsach, skoro używasz argumentów ad
    personam.

    > "To ja może wyjdę sobie i będę lał po ryju staruszki żądające ode mnie
    > ustąpienia miejsca"
    >
    > skoro tp porównujesz do *)
    > to nie jest z Toba dobrze

    Poczucie winy jest subiektywne. Na tyle, że wymyślono sądy. Zaprzeczysz?

    > rozumiem ze zaprzeczsz temu i twoierdzisz ze tak nie wyglada walka ze
    > sklonnosciami?

    Nie wiem. Nie jestem psychiatrą.

    > pewnie 12 letniego, dlatego tak posrane porownanie dajesz

    Niestety, ale muszę cię rozczarować :)

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl