  • Data: 2003-05-30 17:19:53
    Temat: Re: sadownictwo administracyjne
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisałeś do 1 stycznia :)

    > wiec jak to bedzie wygladac?
    > pewnie jest to gdzies w pakiecie ustaw reformujacych ale jak ktos wie
    > dokladnie to plis.

    ustawa wprowadzająca reformę po prostu skreśla dział V
    natomiast dodany jest art.199[1] kpc
    "Sąd nie może odrzucić pozwu z tego powodu, że do rozpoznania sprawy
    właściwy jest organ administracji publicznej lub sąd administracyjny,
    jeżeli organ administracji publicznej lub sąd administracyjny uznały się
    w tej sprawie za niewłaściwe."

    czyli negatywny spór nam odpada przez przesądzenie o kompetencji sądu
    powszechnego
    a spory pozytywne - nie wiem, zdarzają się takie? ;)

    KG