  • Data: 2022-09-20 17:30:10
    Temat: Re: ryby
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2022 o 11:01, Kviat pisze:

    > Koronopierdolca, czyli czego?
    > Tak samo mieli obowiązek noszenia mseczek, limity w restauracjach,
    > transporcie itp., pracę zdalną, ograniczenia na granicach, certy
    > szczepionkowe itd.

    Tak, tak - oczywiście. Teraz będziecie twierdzili, że szwecja miała
    takie samo podejście do lokdałnów i obostrzeń jak reszta europy?.
    "Szwecja jest kolejnym krajem, który zniósł niemal wszystkie obostrzenia
    związane z koronawirusem. Wcześniej na podobny ruch zdecydowały się
    Dania i Norwegia.
    Szwecja_od_początku_pandemii_szła_inną_drogą_niż_kra
    je_europejskie. Jak
    teraz wygląda wykres pokazujący zakażenia i zgony w tym kraju? "

    https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-eur
    opie,szwecja-zniosla-niemal-wszystkie-obostrzenia-i-
    otworzyla-granice--od-poczatku-szla-pod-prad,artykul
    ,90440750.html

    mages/thumb/e/ee/Map01_Excess_Mortality_2022_Jul.png
    /500px-Map01_Excess_Mortality_2022_Jul.png Głupia sprawa - im większy był
    koronapierdolec, tym bardziej na czerwono;)

    > Może im bardziej było czerwono, tym większy koronapierdolec?

    Nie - koronapierdolec był wcześniej. Teraz są efekty.

    > A szury miały rację.

    No niestety... ;)

    --
    Shrek