  • Data: 2022-09-22 01:47:32
    Temat: Re: ryby
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-09-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Sprawdzono. Ciut większa jest zdrowa:P

    > W przemyśle nuklearnym.

    > Najniższych jak to technicznie możliwe.

    Jak juz to "...jak daje się rozsądnym kompromisem
    praktyczno-ekonomiczny". Zdecydowanie można technicznie lepiej niż
    jakims breloczkiem dyndajacym na fartuchu.

    > Sprawa jest prosta - jeśli chcesz ochronić służbę zdrowia przed
    > emetytanmi z ciężkim przebiegiem, to należy lokdałnować ich a nie
    > dorzucać im do domu wnuczków. Zresztą dziś można spojrzeć na dane i
    > stwierdzić, że szwecja przeszła porównywalnie do reszty, mimo braku
    > koronapierdolca.

    Nie dam się wciągnąć tak łatwo.

    > BTW - pamiętasz grafikę z koincydencją zgonów i szczepionkami, co jak
    > stwierdziłem że widać zabory to zostałem (a raczej wcześniej byłem)
    > szurem, nieszczepem i płaskoziemcą? No to mamy nowy obrazek
    > https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/i
    mages/thumb/e/ee/Map01_Excess_Mortality_2022_Jul.png
    /500px-Map01_Excess_Mortality_2022_Jul.png
    > Głupia sprawa - im większy był koronapierdolec, tym bardziej na czerwono;)

    Był niedawno art. w Rzepie o widoczności zaborów, i tam tez to
    wspominali. Tj. nie Ciebie :), a zalezność wyszczepienia od zaborów.
    https://www.rp.pl/plus-minus/art37065371-granice-zab
    orow-wciaz-dziela-polske

    > Zawsze chodzi o to, żeby ktoś odniósł korzyść - niekoniecznie klient:P

    > Ale LNT dla promieniowania UV się nie sprawdza. Zresztą dla jonizującego
    > też nie;)

    Nie wiadomo czy się nie sprawdza. Jakby dostaczać tę witamine inaczej i
    wyciąć UV, to może byłoby lepiej?

    --
    Marcin