  • Data: 2022-09-24 01:48:52
    Temat: Re: ryby
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-09-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Breloczek nie ogranicza promieniowania;)

    Teraz to widzę są takie małe liczniki G-M. Nie ma bata, trochę muszą
    ograniczać bo tam metal jest!

    > Szkoda;) Bo to ciekawa dyskusja. Choć łatwo zostać nieszczepem i szurem
    > - i nawet to że jesteś w pełni zaszczepiony ci nie pomoże;)

    Dyskusja ciekawa, ale chodziliśmy w kółko, a nowe dane od tego czasu się
    nie pojawiły, a i nam się zdanie nie zmieniło.

    orow-wciaz-dziela-polske

    > Czynników jest znacznie więcej;)

    > No ale się nie sprawdza - wystarczy dane sprawdzić:P

    Pewnie ktoś robił badania, że ograniczano dostęp światła i stosowano
    susbtytuty, ale nie chce mi się szukać :)

    > To już zaczyna być pytanie filozoficzne. A gdyby nie jeść a niezbędne
    > zkładniki dostarczać inaczej? Może każde jedzenie jest niezdrowe, bo
    > powoduje raka jelita grubego?

    No ale tak można uprawdopdoobnić tą czy tamtą hipotezę.

    --
    Marcin