  • Data: 2022-08-16 19:00:53
    Temat: Re: ryby
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Aug 2022 18:24:13 +0200, Shrek wrote:

    > No więc tu jest różnica, że kiedyś rozumiano, że choćby na dole ktoś
    > musi wiedzieć co robi bo jebnie.

    > Na prawdę sądzisz, że poziom bugu we włodawie musi odczytywać sasin bo
    > inaczej jebnie? A może na odwrót;P

    Nie mowie o odczycie poziomu, tylko o okresleniu wysokosci stanu
    alarmowego.
    Chcemy miec czesto stany alarmowe, zeby mowic, ze to wina Tuska?

    A potem moze nie chcemy, zeby wyszlo, ze poprawilismy :-)

    > No to dodaje się tak samo. No chyba że w ministertwie to po partyjnemu.
    > Jeśli już to bardziej by chodziło o to że jak wyniki wychodzą chujowe,
    > to żeby nikt tych pieprzonych dziennikarzy nie poinformował, bo jeszcze
    > panikę będą siać:P

    No widzisz. Sumowac muszą zaufani ludzie :-)

    > Ale ich jest stosunkowo mało.

    To sie zrobi nowe.

    > I na tych wyższych to zawsze się po
    > partyjnemu rozstawiało, wie tu się nic nie zmienia.

    Ale ty piszesz o bardzo wysokich.
    Zrobi sie srednie, da wysokie pensje i obsadzi swoimi ...

    > ;) A potem przywróci zapłaci odszkodowanie i da podwyżkę, bo z nowej
    > siatki wynika;)

    Wypadek przy pracy, wina Ziobry :-)

    Albo zostawic starą siatke, beda nowe stanowiska dla swoich, a ta
    przywrocona sama sie zwolni :-)

    > Dla rządu tak. Dla całej bandy pisiorów - no nie bardzo:P

    no to trzeba sie postarac :-)

    J.