  • Data: 2022-08-16 19:12:10
    Temat: Re: ryby
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.08.2022 o 19:00, J.F pisze:

    > Nie mowie o odczycie poziomu, tylko o okresleniu wysokosci stanu
    > alarmowego.

    No ale tego nie robi jakiś niesamowity sztab ludzi przez głosowanie,
    tylko jest na to zapewne ogólnopolska formuła - zapewnie w jakiejś
    normie albo rozporządzeniu (albo w normie przywołanej przez
    rozporządzenia - ogólnie z normami jest zabawnie jeśli chodzi o prawo).

    > Chcemy miec czesto stany alarmowe, zeby mowic, ze to wina Tuska?

    A co za różnica - od tego czy to wina tuska jest telewizja.

    > No widzisz. Sumowac muszą zaufani ludzie :-)

    Pieprzeni dziennikarze - zaczynam rozumieć roberta czemu ich tak nie
    znosi. Myślałem że po prostu wystarczy robić dobrze, a tu się okazuje,
    że dobrze to pojęcie bardzo subiektywne i się te pierdolone pismaki
    czepiają...

    > To sie zrobi nowe.

    To się robi, ale ktoś robić musi:P

    > Ale ty piszesz o bardzo wysokich.

    Bo ja wiem - naczelnik wydziały to nie jest jakiś kosmos... A starszy
    czy nawet główny specjalista to były normalne stanowiska - być może
    "partyjność" pomagała w szybszym awansie, ale nikt ich po zmianie rządu
    nie zwalniał. Do czasu.

    > Zrobi sie srednie, da wysokie pensje i obsadzi swoimi ...

    I się robi, ale jak już pisałem - problem w tym, że te niższe trzeba
    obsadzić i nie mogą to być alkoholicy spod mopsu bo jednak robotę trzeba
    zrobić.

    > no to trzeba sie postarac :-)

    No i się starają, tylko nichuja im nie wychodzi - ile to już milionów
    mieszkań mieli wybudować?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!