  • Data: 2005-06-28 20:49:42
    Temat: Re: rtv abonament
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d9scqs$aag$1@inews.gazeta.pl...

    > nieważne co mówili.
    > traktuj to jako kolejny podatek i tyle.

    no jo, ale jak sa ludzie co nie placa haraczu za samochod (OC), nie placa
    rtv i innych haraczy. a ja place wszystko. to w koncu tez bym chcial
    zaoszczedzic troche, tzn w sumie nie zaoszczedzic tylko zamiast placic
    haracz na tvp wolalbym na np cyfre + gdzie za miejwiecej ta sama kase
    mialbym o 100 programow wiecej.
    a nie u wiochmenow przez wakacje ogladac powtorki powtorek. bo to jest kpina
    no ile mozna puszczac ciagle to samo, brakuje jeszcze zeby robili powtorki
    wiadomosci (a zreszta i tak sa bo we wiadomoscach wieczornych jest to samo
    co porannych no i to co jest w panoramie jest w wiadomosiach tylko
    prowadzacy sie zmienia)