  • Data: 2005-01-31 15:56:53
    Temat: Re: rozwód a dziecko
    Od: whitefrog <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Nov 2004 14:39:26 +0100, "Mixer"
    <m...@U...pl> wrote:

    >Mam pytanie dotyczące wieku w jakim dziecko moze zadecydować o tym z którym
    >rodzicem pozostanie. Wydaje mi się że jest to wiek 13. lat ale nie jestem
    >pewna. Czy mógłby ktos podać mi dokładnie artykuł i tytuł ustawy w której
    >jest mowa o wieku dziecka odnośnie tej sprawy?

    Nigdy nie stawiaj dziecko w sytuacji aby musiało wybierać pomiędzy
    jednym z rodziców!
    Uczynisz więcej szkody niż pożytku.
    To tak jakbyś pytał dziecko: "Kogo bardziej kochasz?"

    Dogadaj się, idź do sądu, lecz nie stawiaj bąbla w sytuacji że musi
    wybierać.

    --
    whitefrog