  • Data: 2004-02-23 20:01:35
    Temat: Re: rozwód
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    > Moja sprawa wygląda tak:
    > Znamy się 10 lat, w małżeństwie żyjemy od 5 lat, mamy 5 letnie dziecko
    > Od 3 miesiecy nie mieszkamy razem, poniewaz sprzedalismy mieszkanie i w tym
    > czasie szukalismy wiekszego
    > niestety w miedzyczasie okazalo sie, ze moja zona ma kogos.
    > definitywnie chce natychmiastowego rozwodu, najlepiej za porozumieniem stron
    > rodzicom swoim i znajomym oswiadczyla, ze odchodzi, poniewaz byla przeze
    > mnie bita i maltretowana, ze bylem zlym ojcem i mezem!
    > ehh, napisala w liscie do mnie, ze jesli nie pojde na ugode, to mnie zalatwi
> [...]

    Nie podejmuję się radzić jaką drogę należałoby wybrać, ale skoro
    napisała do Ciebie *list* w którym grozi wrobieniem Cię w znęcanie się
    nad nią, to raczej przed Sądem tego już nie wykaże. Na taki zarzut Ty
    pokazujesz jej list w którym grozi Ci właśnie takim zachowaniem, to w
    dość znaczny sposób podważa jej wiarygodność. Tylko go teraz nie zagub ;-).

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Let the fear of danger be a spur to prevent it; he that fears not, gives