  • Data: 2010-02-04 19:04:44
    Temat: Re: rozwiązanie umowy przy zmianie warunków
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hkehu5$71q$1@node1.news.atman.pl...

    > Czy wystarczy że nie podpiszę takiego aneksu jeżeli już go dostanę?

    A w umowie jest, że zmiany wymagają formy pisemnej? Tak, czy siak
    informację o zmianie siedziby należy traktować jako wypowiedzenie umowy w
    tej części. By sprawa była jasna ja bym pismenie za potwierdzeniem
    poinformował przedszkole, ze w związku ze zmianą umowy polegającą na zmianę
    miejsca świadxczenia usługi nie wyrażasza na to zgody i od chwili zmiany
    siedziby rezygnujesz z ich usług. Dziecko możesz przenieść wcześniej, a
    przedszkolu staremu przysługuje jedynie stała opłata pomniejszona o
    wyżywienie.

    > Czy muszę składać wypowiedzenie?

    Nie, bo to oni wypowiadają umowę, a nie Ty.

    > Czy obowiązuje mnie termin wypowiedzenia?

    Ale to nie Ty im wypowiadasz umowę, tylko oni ją Tobie już wypowiedzieli.
    Ty jedynie skłądasz oświadczenie woli o odmowie przyjęcia ich umowy.