  • Data: 2008-06-25 22:54:51
    Temat: Re: rozpatrzenie reklamacji - ile dni?
    Od: "Marx" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał:

    > jest (znaczy sama naprawa nie do końca), ale musisz się na tą ustawę
    > powołać

    jaka?

    > Rozumiem z powyższego że użyłeś gwarancji, to przeczytaj na karcie
    > gwarancyjnej jakie są warunki.

    Hmm, w takim razie bardzo mozliwe, ze ja zle mysle.
    Przy zakupie podzespolow komputerowych raczej nie dostaje sie karty
    gwarancyjnej, ja nie dostalem, a ew reklamacja realizowana jest na podstawie
    faktury VAT i nr seryjnego urzadzen / podzespolow...
    To jak, korzystam z rekojmi sprzedawcy?
    Skoro mam pudelko, towar i fakture na niego. Zanioslem towar, pudelka nie
    chcieli, i fakture i przyjeli to jako "Zlecenie serwisowe".