  • Data: 2008-06-25 23:17:32
    Temat: Re: rozpatrzenie reklamacji - ile dni?
    Od: "Marx" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał:

    > z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
    > oraz o zmianie Kodeksu cywilnego

    dzieki, widze w googlach

    > ja dostawałem.

    na plyte glowna, procesor czy dysk?
    pokaz mi taki sklep :)
    raz jeden jedyny dostalem w znak.pl ichnia karteczke, wydrukowana, z
    warunkami gwarancji

    > kupowałeś jako szary kowalski czy na firmę?

    jako kowalski

    Czyli tak, rozumiem, ze oddalem sprzedawcy, on sie nie ustosunkowal w ciagu
    14 dni, wiec reklamacje uznal za zasadna i mam prawo domagac sie paru
    rzeczy. Tylko w jakim terminie.
    Jesli to tam gdzies jest, to przepraszam, rano przeczytam jeszcze raz
    calosc.

    W kazdym razie, co mam powiedziec panu jak mi powie, ze to nie sklep udziela
    gwarancji, a producent i ze on nic nie moze zrobic, bo przeciez wyslal do
    producenta, ktory swoja droga trzyma to juz prawie 21 dni...