  • Data: 2011-09-09 18:21:19
    Temat: Re: równi i równiejsi
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał

    > To samo pytanie zadawałem sobie kiedy jakieś 2 lata temu dostałem
    > swój pierwszy i jedyny jak dotąd mandat, właśnie za przejście na
    > czerwonym osobiście uważam, że nieco na wyrost-zima, późna godzina,
    > nic nie jechało, wąska uliczka, a nie jakieś wielkie skrzyżowanie).

    To ja mam takie pytanie: czy na podstawie art. 1 kw możliwe jest
    uznanie że w ogóle nie było wykroczenia (a zatem i mandat się nie
    należy)? W przepisie jest warunek "czyn społecznie szkodliwy". Skoro
    nie było innych uczestników ruchu, pieszy nie zakłócił ruchu ani nie
    stworzył zagrożenia to IMO szkodliwości czynu nie ma.