  • Data: 2005-09-23 17:56:44
    Temat: Re: rower z niemiec 'gratis'
    Od: "Romuald Kiel" <R...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro nie odstapiles od umowy(zakladam, ze list wyslales po terminie), to
    > niewiele da sie zrobic. Jestes zobowiazany do zaplaty co najmniej 609 Euro
    > bez wzgledu na waznosc regulaminu w czesci mowiacej o kosztach pakowania.

    Od umowy odstapilem po tygodniu od zlozenia zamowienia, jeszcze przed
    otrzymaniem towaru.
    Moge przypuszczac, ze bylo to przyczyna natychmiastowego nadania roweru, bo
    na liscie przewozowym data nadania zgadza sie z data wyslania przeze mnie
    maila. Wczesniej nie otrzymalem zadnej informacji, kiedy towar zostanie
    wyslany ani kiedy w przyblizeniu go otrzymam.
    Albo sa wyjatkowo perfidni, albo maja straszny bajzel. W koncu jak mozna
    wysylac towar, nie dokonujac wczesniej autoryzacji karty?
    Przeciez gdybym podal nieprawdziwe dane, moglbym ich teraz kompletnie
    zignorowac.