  • Data: 2006-05-25 13:47:12
    Temat: Re: robienie prawa jazdy po wyroku
    Od: "Lewis" <lewisa@[WYRŻNIJ TO]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A na jakiej podstawie ewentualne klamstwo w tej ankiecie podlega
    > sciganiu? Ankieta jest wewnetrznym dokumentem szkoly kierowców.
    > Podejrzewam, ze do czegos im tam jest potrzebna, pewnie do organizacji
    > zajec. Mimo wszystko inaczej uczy sie osobe, która jezdzila 20 lat, a
    > potem nie jezdzila 2 lata z powodu zakazu, inaczej takiego, co ma
    > prawo jazdy na samochód, a robi na motocykl albo traktor, a zupelnie
    > inaczej takiego, co samochód na obrazku widzial jedynie.

    Poniewaz ta ankiete zanosi sie do WORD-u chcac zapisac sie na egzamin a tam
    juz niestety sprawdza ktos ty. Osrodek szkolenia ma tylko tyle do tego zeby
    taka ankiete udostepnic do wypelnienia.

    > Szkola kierowców? A jak mogla by dojsc do tego? Kto im takich
    > informacji udzieli?

    Nie szkola kierowców tylko WORD.

    > Praktyczny egzamin - zwlaszcza na placu - to kazdemu ciezko zdac. Ja

    Chyba na kat A bo B to raczej proste manewry na placu sa...
    Lewis
    red GSF 400