  • Data: 2006-05-24 20:34:51
    Temat: Re: robienie prawa jazdy po wyroku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Lewis" <lewisa@[WYRŻNIJ TO]poczta.onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:e529li$kdk$1@news.onet.pl...

    > Jak zaczynasz kurs to taka ankiete jakby wypelniasz tam jest
    odpowiedni pkt
    > do zaznaczenia.

    A na jakiej podstawie ewentualne klamstwo w tej ankiecie podlega
    sciganiu? Ankieta jest wewnetrznym dokumentem szkoly kierowców.
    Podejrzewam, ze do czegos im tam jest potrzebna, pewnie do organizacji
    zajec. Mimo wszystko inaczej uczy sie osobe, która jezdzila 20 lat, a
    potem nie jezdzila 2 lata z powodu zakazu, inaczej takiego, co ma
    prawo jazdy na samochód, a robi na motocykl albo traktor, a zupelnie
    inaczej takiego, co samochód na obrazku widzial jedynie.

    > Jak sie nie przyznasz to sami dojda a wtedy to dupa mokra.

    Szkola kierowców? A jak mogla by dojsc do tego? Kto im takich
    informacji udzieli?

    > Ale nawet jak sie przyznasz to bedzie Ci ciezko zdac praktyczny...

    Praktyczny egzamin - zwlaszcza na placu - to kazdemu ciezko zdac. Ja
    tam jezdze kilkadziesiat lat, a jak kiedys mialem okazje i spróbowalem
    sie na placu manewrowym, to sie przy osobówce napocilem. Bez
    przestawienia lusterek "ku ziemi" to tych slupków po prostu nie widac
    i trzeba sie nauczyc wykonywac te manewry i tyle. Z umiejetnoscia
    jazdy samochodem, to ma - moim zdaniem - bardzo malo wspólnego. Moim
    zdaniem decyzja o ograniczeniu placu na rzecz udzialu w ruchu byla
    sluszna. Ja bym ograniczyl plac do takiego minimum, by egzaminator
    przekonal sie, ze istnieje realna szansa, ze gosc nie zabije siebie,
    egzaminatora i postronnych osób, jak wyjedzie na miasto. Taka funkcje
    moim zdaniem powinien spelniac plac.