  • Data: 2005-02-21 10:37:14
    Temat: Re: rewizja?kiedy?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, nie mam pewności, ale mam nadzieję, że przynajmniej będzie nieco
    > inaczej postrzegał pewne sprawy.

    obawiam sie że Leszkowi niezupelnie chodzi o to o co Tobie. On cos takiego
    pisze przy kazdym poscie
    ktory jest odpowiedza na moj post, patrz chocby watek "cham podajacy sie za
    prawnika" i dwa absurdalne posty
    zupelnie nie pasujace do tematu w ktorym ktos mnie oskarza o zlecenie spamu,
    podobnie napisal.
    On pisze by pisac. Jedyna akcja w jakiej bral udzial to pewnie zatrzymanie
    staruszki przejezdzajacej na czerwonym swietle.
    Piszac to po prostu go podkarmiasz.

    P.