  • Data: 2005-02-23 08:45:14
    Temat: Re: rewizja?kiedy?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > przy wywiadzie z policja zwykle odsuwa kiedy tlumaczenie staje sie po
    > prostu zalosne.

    Tak sobie to tłumacz. A jeśli zadaje pytanie cywilowi, to on pewnie ma
    niewłaściwe spojrzenie na realia, nie?

    > Co do takiego chamskiego odsuwania to z pewnoscia robi to imitacja pod
    > napieciem w telewizji publicznej,

    Z pewnoiścią "Pod napięciem" jesyt programem TVN. Wiem, bo oglądam, z coraz
    większym niesmakiem

    > I zapamiętaj jedno - istnieją fakty i "fakty medialne", i drugie
    >
    > tak ale ja opieram swa opinie na wywiadzie, z
    > -ofiara
    > -policja
    > a nie artykule.

    A ja myślałam, że mówimy o konkretnym programie.

    > jestem z osob (znak zodiaku ryba, poczytaj sobie o nim) ktore potrafia
    > spojrzec wglab czlowieka..

    A ja spod Raka, któren ponoć jest wrażliwy. Tylko, że ja nie bałdzo wierzę w
    astrologię. Ale skoro się upierasz - mój mąż też jest Rak, w dodatku z tej
    samej dekady co ja, i też ma wrażenie, że omawiany program nie ma na celu
    dotarcia do prawdy, tylko zwiększenie oglądalności.

    > Dostrzegam pierdoly ktorych wiele osob po prostu nei widzi, tak jak to
    > robil Jarek z Reality TV BAR.

    Też dostrzegam. Nawet takie niuanse, jak to, że "minister Środa miała
    powiedzieć na konferencji..." nie znaczy tego samego, co: "minister Środa
    powiedziała( tu cudzysłów i wypowiedź)"
    Leopiej będzie dla Ciebie, jeśli zaczniesz analizować to, co widzisz, bo
    inaczej dasz sobie wcisnąć każdy kit.

    PS. Reality show jest poniżej mojego progu tolerancji na chłam.

    Justyna