  • Data: 2005-02-24 12:37:19
    Temat: Re: rewizja?kiedy?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja myślałam, że mówimy o konkretnym programie.

    ale tez o okreslonych sytuacjach bo o nich mowa w tym watku,

    > A ja spod Raka, któren ponoć jest wrażliwy. Tylko, że ja nie bałdzo wierzę
    > astrologię. Ale skoro się upierasz - mój mąż też jest Rak, w dodatku z tej
    > samej dekady co ja, i też ma wrażenie, że omawiany program nie ma na celu
    > dotarcia do prawdy, tylko zwiększenie oglądalności.

    A co ma do tego wrazliwosc?

    ja nie mam na mysli ogolnie samego programu tylko reportaze dutyczace
    policji, przeciez
    nie odsunie mikrofonu kiedy sie komendant np wypowiada,
    Byla sytuacja kiedy zarzucono policji w malym miescie ze celowo
    nic nierobi w okreslonych przestepstwach. Byla rozmowa z kom.
    na zywo, ktory powiedzial "A" a za chwile puszczono nagranie telefoniczne
    ktore bylo zupelnie sprezczne z tym co ten czlowiek twierdzil.
    I wystraczu by sobi eopinie wyrobic.

    > Też dostrzegam. Nawet takie niuanse, jak to, że "minister Środa miała
    > powiedzieć na konferencji..." nie znaczy tego samego, co: "minister Środa
    > powiedziała( tu cudzysłów i wypowiedź)"
    > Leopiej będzie dla Ciebie, jeśli zaczniesz analizować to, co widzisz, bo
    > inaczej dasz sobie wcisnąć każdy kit.

    ja pisze o sytuacjach zwiazanych z policja, a konkretnie teraz o
    nie udanej zasadzce policyjnej w skutek czego samochod z para malzenkska
    zostal ostrzelany (kilka dziesiat strzalow),
    reportarz w publicznej, w polsacie i w TVNie, rozmowy z kilkoma policjantami
    (ktorzy nie potrafili sie sensownie wypowiedziec) z ta para malzenska,
    zdjecia samochodu,
    przed "napadem" i po.
    Wystraczy do wyrbienia opini, sam program nic tu nie zmienia.

    > PS. Reality show jest poniżej mojego progu tolerancji na chłam.

    kazdy lubi co innego,

    P.