  • Data: 2005-02-21 15:40:34
    Temat: Re: rewizja?kiedy?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:cvatae$1nb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A co wówczas ma się zdarzyć? - tak z ciekawości zapytam.

    Chce iść donieść na siebie.
    Zaniesie do Sądu posty w stylu:
    " zarządać w sądzie postanowienia o przymusowym uśpieniu psa?
    a zeby Cie tak smieciu uspili."
    albo:
    "> Głupek takiej delikatnej aluzji nie zrozumie;)
    wybacz przyglupie ale rzeczywiscie kompletnie nie rozumiem posta
    Raku. Moze mnie oswiecisz?"
    lub też:
    > Tak samo cenne jest życie świni, konia cyzy kurczaka? Czyżbym rozmawiał
    >z trawożercą?
    A Pan frankenstaein przepraszam to psy wpierdala?
    >Zwierze to rzecz. Żródło mięsa i skóry, czasami narzędzie.
    > nie obchodzi mnie co twierdzą oszołomy, które domagają sie wydawania
    > pieniędzy na karmienie psów, gdy głodują ludzie.

    zwyklym s....ciem jestes."

    nie zapominając o:
    "> Nie masz co dyskutowac bo i tak jego lex dresiarum będzie "górą".

    na pewno nad takim cwelem jak Ty."

    A Sąd ustali czy określenie Przemusia tumanem i chamem jest pomówieniem czy
    stwierdzeniem opartym na logicznych przesłankach;))))))

    Pzdr
    Leszek
    Poczekajmy do listopada-grudnia (choć właściwie nie warto, ja nadal bedę
    uważał go za matoła i niewychowanego kmiota;)