  • Data: 2005-02-21 16:52:04
    Temat: Re: rewizja?kiedy?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chce iść donieść na siebie.
    > Zaniesie do Sądu posty w stylu:
    > " zarządać w sądzie postanowienia o przymusowym uśpieniu psa?
    > a zeby Cie tak smieciu uspili."
    > albo:
    > "> Głupek takiej delikatnej aluzji nie zrozumie;)
    > wybacz przyglupie ale rzeczywiscie kompletnie nie rozumiem posta
    > Raku. Moze mnie oswiecisz?"
    > lub też:
    > A Pan frankenstaein przepraszam to psy wpierdala?

    ty masz 12 lat ? czy 14? Rozroznij wulgaryzm od obrazania, co do psa,
    podtrzymuje,
    inaczej nie mozna nazwac takiego czlowieka, jest to uzasdnione w tym watku
    ..
    Zreszta wez przyglupie pod uwage ze sad nie przeczyta jednego wyreazu,
    zdaniea, tylko calosc,
    juz sie takimi cytatami osmieszyles (cytujac np fragment "dzieci tez tam
    byly, zabic ich zabic" - cos w tym stylu,
    i wspomniales o namowie do ludobojstwa, co poprostu jest zalosne w wydaniu
    40 latka i to policjanta, ktory
    pomijajac, ze prawo powinien w jakims stopniu znac to jeszcze rozumiec
    poniekad to co czyta.)

    > zwyklym s....ciem jestes."

    no i ?

    zauwaz jak sie podpisuje ta osoba.. Rodrig Frankenstein ... jakby nie
    patrzec jednoznacznie mozna zindentyfikowac te osobe co nie
    bystry Leszku?
    (pomijam fakt na co odpisuje)

    > nie zapominając o:
    > "> Nie masz co dyskutowac bo i tak jego lex dresiarum będzie "górą".
    >
    > na pewno nad takim cwelem jak Ty."

    nie wiem czy Wiesz dziecinko ale to co wlasnie robisz jest pomowieniem, sad
    w przeciwienstei do Ciebie
    wezmie raczej pod uwage wiecej niz wyjete zdanie z posta,

    "

    > Idź scylu i nie kozac;))))))))

    Hmmm wydawalo mi sie ze nie jestes tu nowy i wiesz co to za truchło...a moze
    nie rozpoznales? Toz to stary dobry troll i menel Rokicki, tylko w nowym
    przebraniu dzieki ktoremu powylazil co poniektórym (w tym i mnie) z KF'a
    :-))
    Nie masz co dyskutowac bo i tak jego lex dresiarum będzie "górą".

    pdr"coz pomowieniem z mojej strony jest nazwac takiego czlowieka cwelem ,
    brawo!osmieszasz sie czlowieku cytujac cos takiego.

    > A Sąd ustali czy określenie Przemusia tumanem i chamem jest pomówieniem
    > czy stwierdzeniem opartym na logicznych przesłankach;))))))

    tak sobie to tlumacz, sam fakt ze szukasz (zreszta bez efektow) swiadczy o
    tym ze tylkiem trzesiesz, bo wiesz
    czym sie skonczy dla Ciebie przegrana w dwoch sprawach w sadzie.
    (pomowienie, obraza i faszyzm),

    > Pzdr
    > Leszek
    > Poczekajmy do listopada-grudnia (choć właściwie nie warto, ja nadal bedę
    > uważał go za matoła i niewychowanego kmiota;)

    uwazac sobie mozesz co chcesz, ale nie sadze bys mial wtedy odwage glosic
    sowje poglady publicznie

    P.