  • Data: 2005-02-18 13:00:01
    Temat: Re: rewizja?kiedy?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cv2jtb$itk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości

    > No i sobie powiedziałeś - tak to skwituję, bo mi się po raz n-ty nie chce
    > wałkować, ze nakaz nie jest potrzebny.

    odnosze wrazenie ze bierzesz pod uwage tylko sytuacje wktorej
    przeprowadzana jest zaplanowana akcja.
    (tam jestem zmuszony sie zgodzic z Toba ze nie ma czasu na negocjacje)
    ale nie moge sie zgodzic ze tak jest w kazdym przypadku. Podam konkretny z
    zycia wziety, podawnay na grupie.
    Dzwonek do drzwi. Policja. informuja ze sasiad popelnil przestepstwo, a ze
    domownik jest w tej samej seici postanowili
    sprawdzic czy nie posiada przypadkiem nieleglanego oprogramowania.

    I teraz tak:
    w ustawie wyraznie jest napisane, przy uzasadnionym podejrzeniu(!!!), czy
    powyzsze jest uzsadnionym podejrzeniem?
    otoz nie. Wobec czego nie jest spelniony warnuek uprawniajacy policjanta do
    wejscia na legitymacje.
    Wynika to wprost z jego wypowiedzi. W tym przypadku odmawiam wpuszczenia.
    Czy mam racje?

    Gdyby w ustawie byl zapis ze zawsze kazdgeo policjanta mam obowiazek wpuscic
    to ok
    (choc bylo by to sprzeczne z konstytucja, wiec tak absurdalengo zapisu nie
    moze byc)
    ale sa podane warunki po spelnieniu ktorych moze wejsc na legitymacje i tak
    jak
    mowisz nie ma mozliwosci czasem sprawdzenia czy rzeczywiscie jest to
    uzasadnione podejrzenie,
    ale w przypadku przeze mnie opisanym mozna to sprawdzic i jasno to wynika z
    jego wypowiedzi.

    Wiec sie z Toba w 50% zgodze.

    P.

    ps
    powinny sie znalezc zmiany w ustawie nakladajace grzywne na policjantow
    ktorzy wweszli na legitymacje
    bez nazaku , bez uzasadnienia, nie znajdujac poszukiwanego przedmiotu
    (oczywisacie tego o ktorym przy wejscu powiedzieli, by nie bylo
    tak ze trzepia cale mieszkanie, znajduja zupenlnie cos innego, i nagle
    nalot staje sie uzasadnionym)
    w wysokosci 500 zl od lebka, bez dyskusji.