  • Data: 2005-02-18 23:58:25
    Temat: Re: rewizja?kiedy?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:cv5bue$dcn$1@opal.futuro.pl...

    > O, są przecież paralizatory. Ten strzelający sondami z drucikami to
    > faktycznie się nie nadaje, ale widziałem też taki zupełnie bezprzewodowy.

    To znaczy jak przez? Na odległość piorunem razi, czy wysyła w stronę celu
    kondensator luzem. Paralizatorów na wyposażeniu policji nie widziałem. nie
    wiem, jak działają na psy. konia spokojnie mogą zabić, ale on podobno jest
    wyjątkowo wrażliwy na prąd. Przy czym opieram się na jakiejś tam zasłyszanej
    w tym zakresie opinii.

    Myślę, że paralizator w takiej pałeczce, jak mają cyrkowcy faktycznie mógł
    by być jednym z rozwiązań alternatywnych.

    > Mały detal: 'strzelający' musi mieć na plecach spory kontener z jakimś
    > eletrolitem. Strzela się czymś w rodzaju super-soakera - prąd 'biegnie'
    > strumieniami wody.

    Ooo! A czegoś takiego nie widziałem. Pytanie, czy to na psy działa.

    > Oczywiście był to tylko projekt wspomniany na stronie 'howstuffworks',
    > ale oczywiście nasze super wyposażone służby na pewno mają tego typu
    > gadżetów mnóstwo. Tylko z niewiadomych przyczyn nie chcą używać.

    Plecakowych miotacz piorunów to nie widziałem na oczy.