eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworekojmia raz jeszcze - umowa miedzy dwoma nieprofesjonalistami › Re: rekojmia raz jeszcze - umowa miedzy dwoma nieprofesjonalistami
  • Data: 2007-09-26 05:37:28
    Temat: Re: rekojmia raz jeszcze - umowa miedzy dwoma nieprofesjonalistami
    Od: "Bartulus" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobra, mi nie idzie o sam stan prawny :) tylko o traktowanie "biednego
    > sprzedawcę" jako zasady w obrocie niegospodarczym.
    > A dlaczego jednak nie "biedny klient"? Co on winien, ze mu ktoś
    > (nawet niechcący) sprzedał chłam.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Ale ja sie zgadzam - przeciez wczesniej tez bylo tak ze zasada jest ze
    rekojmia obowiazuje, ale wczesniej byla mozliwosc jej wylaczenia. Co jezeli
    chce cos kupic po atrakcyjnej cenie ale sprzedawca sie rozmysli bo dojdzie
    do wniosku ze po co sobie robic klopotu z wadami ktore dopiero moga kiedys
    wyjsc? wczesniej moglismy sie dogadac i rekojmie wylaczyc a teraz nie ma
    takiej mozliwosci

    pzdr
    B.