    From: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamcja
    Date: Mon, 20 Jun 2005 16:04:48 +0200

    3ride napisał(a):
    <ciach>
    > DZIĘKUJE ZA SŁOWA OTUCHY ORAZ DOBRĄ RADĘ, ale ja oczekuję konkretnej
    > odpowiedzi usankcjonowanej prawnie.

    coz prawnikiem nie jestem, mozesz pojechać w okolice ulicy parkowej, i
    zrobic ekspertyzę buta (przedtem zadzwon do biura ochrony konsumentow -
    tam ci wszystko powiedza - o dziwo numer dostalem od sprzedawcy tegoz
    felernego buta). Jezeli ten szewc potwierdzi ze nic nie jest to nie masz
    szans na odwolanie juz raczej. I nie dawaj mu opinii od firmy tej firmy
    gdzie skladana byla reklamacja, powiedz ze chcesz dostac opinie o bucie
    czy to wada fabryczna lub cos takiego, zreszta wiecej dowiesz sie w
    biurze ochrony konsumentow, zaraz poszukam numeru, tzn.. jak znajde to
    podam ^^

    ok znalazlem.

    Federacja Konsumentów (to chyba ci co teraz sie wogóle reklamuja z tą
    stroną WWW)
    Mariacka 4
    4881597

    Zadzwonić, powiedzieć dokładnie o co chodzi i naprawdę pomogą.

    Pozdrawiam, mam nadzieję że to pomoże.