-
1. Data: 2005-06-19 20:28:30
Temat: reklamcja
Od: "3ride" <3...@g...pl>
Kupiłam buty za 300 zł,skórzane- firmy "Convers". Po 5 dniach pękły zszycia
na skorzanych językach.Naprawiono je-naszywając tasiemkę a'la guma z
majtek,co według mnie popsuło estetyke butów. Moim zdaniem wada nie została
usunięta.Zareklamowałam je jeszcze raz. W odpowiedzi otrzymałam, że:" (...)
Towar nie wykazuje żadnych nieprawidłowości, oraz wad powstałych w procesie
produkcji. Posiada w pełni swoje walory użytkowe i estetyczne. Reklamacja
bezpodstawna." Według mnie pęknięcia na zszyciach po 5 dniach to jest wada w
procesie prod. oraz nieprawidłowścia jest to,że język ten może się oderwać a
tasiemki przetrzeć. Co więcej taśmy psują wygląd estetyczny.Domagam się
wymiany na nowe bądż zwrotu gotówki. Złożyłam po raz 3 reklamacje.
Proszę o odpowiedż czy moje roszczenia są słuszne, czy może to producent
wraz ze sprzedawcą mają rację????
Prosze także o wyjaśnienie czy producent ma prawo w ten sposób naprawić
obuwie, czy może producent powinien wymienić cały język buta i wtedy wadę tą
całkowicie usunąć????
-
2. Data: 2005-06-19 21:25:37
Temat: Re: reklamcja
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
3ride napisał(a):
> Kupiłam buty za 300 zł,skórzane- firmy "Convers". Po 5 dniach pękły zszycia
> na skorzanych językach.Naprawiono je-naszywając tasiemkę a'la guma z
> majtek,co według mnie popsuło estetyke butów. Moim zdaniem wada nie została
> usunięta.Zareklamowałam je jeszcze raz. W odpowiedzi otrzymałam, że:" (...)
> Towar nie wykazuje żadnych nieprawidłowości, oraz wad powstałych w procesie
> produkcji. Posiada w pełni swoje walory użytkowe i estetyczne. Reklamacja
> bezpodstawna." Według mnie pęknięcia na zszyciach po 5 dniach to jest wada w
> procesie prod. oraz nieprawidłowścia jest to,że język ten może się oderwać a
> tasiemki przetrzeć. Co więcej taśmy psują wygląd estetyczny.Domagam się
> wymiany na nowe bądż zwrotu gotówki. Złożyłam po raz 3 reklamacje.
>
> Proszę o odpowiedż czy moje roszczenia są słuszne, czy może to producent
> wraz ze sprzedawcą mają rację????
>
> Prosze także o wyjaśnienie czy producent ma prawo w ten sposób naprawić
> obuwie, czy może producent powinien wymienić cały język buta i wtedy wadę tą
> całkowicie usunąć????
>
>
>
mialem podobna sytuacje z butami firmy nike, cena: 350zł pekl prawy but
w miejscu gdzie sie zgina w strone czubka ktory odpoczatku dziwnie
wygladal jednak sprzedawca twierdzil ze to normalne, reklamacja nie
uwzgledniona z powodu "nie dostatecznej konserwacji i licznych
przemoczen" a buty były wg producenta w kategorii trekking (czyli do
biegania, to jak mialem ie w nich nie pocic...). Nic nie dały reklamacje
a buty po 2 miesiącach poszły na śmietnik. moja rada? nie kupywac tego
szmelcu, ew. reeboki mnie jeszcze nie zawiodly (to nie zadna reklama,
naprawde mam jedne od paru lat)
-
3. Data: 2005-06-19 22:02:31
Temat: Re: reklamcja
Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
>>
> mialem podobna sytuacje z butami firmy nike, cena: 350zł pekl prawy but w
> miejscu gdzie sie zgina w strone czubka ktory odpoczatku dziwnie wygladal
> jednak sprzedawca twierdzil ze to normalne, reklamacja nie uwzgledniona z
> powodu "nie dostatecznej konserwacji i licznych przemoczen" a buty były wg
> producenta w kategorii trekking (czyli do biegania, to jak mialem ie w
> nich nie pocic...). Nic nie dały reklamacje a buty po 2 miesiącach poszły
> na śmietnik. moja rada? nie kupywac tego szmelcu, ew. reeboki mnie jeszcze
> nie zawiodly (to nie zadna reklama, naprawde mam jedne od paru lat)
najlepsze sa ecco :-)
P.
--
Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."
Też masz pytanie do naszych ekspertów?
......... http://cafe.love-office.com .........
-
4. Data: 2005-06-19 23:16:52
Temat: Re: reklamcja
Od: "3ride" <3...@g...pl>
> 3ride napisał(a):
> > Kupiłam buty za 300 zł,skórzane- firmy "Convers". Po 5 dniach pękły
zszycia
> > na skorzanych językach.Naprawiono je-naszywając tasiemkę a'la guma z
> > majtek,co według mnie popsuło estetyke butów. Moim zdaniem wada nie
została
> > usunięta.Zareklamowałam je jeszcze raz. W odpowiedzi otrzymałam, że:"
(...)
> > Towar nie wykazuje żadnych nieprawidłowości, oraz wad powstałych w
procesie
> > produkcji. Posiada w pełni swoje walory użytkowe i estetyczne.
Reklamacja
> > bezpodstawna." Według mnie pęknięcia na zszyciach po 5 dniach to jest
wada w
> > procesie prod. oraz nieprawidłowścia jest to,że język ten może się
oderwać a
> > tasiemki przetrzeć. Co więcej taśmy psują wygląd estetyczny.Domagam się
> > wymiany na nowe bądż zwrotu gotówki. Złożyłam po raz 3 reklamacje.
> >
> > Proszę o odpowiedż czy moje roszczenia są słuszne, czy może to producent
> > wraz ze sprzedawcą mają rację????
> >
> > Prosze także o wyjaśnienie czy producent ma prawo w ten sposób naprawić
> > obuwie, czy może producent powinien wymienić cały język buta i wtedy
wadę tą
> > całkowicie usunąć????
> >
> >
> >
> mialem podobna sytuacje z butami firmy nike, cena: 350zł pekl prawy but
> w miejscu gdzie sie zgina w strone czubka ktory odpoczatku dziwnie
> wygladal jednak sprzedawca twierdzil ze to normalne, reklamacja nie
> uwzgledniona z powodu "nie dostatecznej konserwacji i licznych
> przemoczen" a buty były wg producenta w kategorii trekking (czyli do
> biegania, to jak mialem ie w nich nie pocic...). Nic nie dały reklamacje
> a buty po 2 miesiącach poszły na śmietnik. moja rada? nie kupywac tego
> szmelcu, ew. reeboki mnie jeszcze nie zawiodly (to nie zadna reklama,
> naprawde mam jedne od paru lat)
DZIĘKUJE ZA SŁOWA OTUCHY ORAZ DOBRĄ RADĘ, ale ja oczekuję konkretnej
odpowiedzi usankcjonowanej prawnie.
-
5. Data: 2005-06-20 09:43:17
Temat: Odp: reklamcja
Od: "Zbig.T" <z...@g...pl>
A może spróbuj tutaj http://ww20.mediarun.pl/ . Pzdr.
-
6. Data: 2005-06-20 13:55:14
Temat: Re: reklamcja
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
3ride napisał(a):
<ciach>
> DZIĘKUJE ZA SŁOWA OTUCHY ORAZ DOBRĄ RADĘ, ale ja oczekuję konkretnej
> odpowiedzi usankcjonowanej prawnie.
>
>
coz prawnikiem nie jestem, mozesz pojechać w okolice ulicy parkowej, i
zrobic ekspertyzę buta (przedtem zadzwon do biura ochrony konsumentow -
tam ci wszystko powiedza - o dziwo numer dostalem od sprzedawcy tegoz
felernego buta). Jezeli ten szewc potwierdzi ze nic nie jest to nie masz
szans na odwolanie juz raczej. I nie dawaj mu opinii od firmy tej firmy
gdzie skladana byla reklamacja, powiedz ze chcesz dostac opinie o bucie
czy to wada fabryczna lub cos takiego, zreszta wiecej dowiesz sie w
biurze ochrony konsumentow, zaraz poszukam numeru, tzn.. jak znajde to
podam ^^
-
7. Data: 2005-06-20 14:04:48
Temat: Re: reklamcja
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
3ride napisał(a):
<ciach>
> DZIĘKUJE ZA SŁOWA OTUCHY ORAZ DOBRĄ RADĘ, ale ja oczekuję konkretnej
> odpowiedzi usankcjonowanej prawnie.
>
>
coz prawnikiem nie jestem, mozesz pojechać w okolice ulicy parkowej, i
zrobic ekspertyzę buta (przedtem zadzwon do biura ochrony konsumentow -
tam ci wszystko powiedza - o dziwo numer dostalem od sprzedawcy tegoz
felernego buta). Jezeli ten szewc potwierdzi ze nic nie jest to nie masz
szans na odwolanie juz raczej. I nie dawaj mu opinii od firmy tej firmy
gdzie skladana byla reklamacja, powiedz ze chcesz dostac opinie o bucie
czy to wada fabryczna lub cos takiego, zreszta wiecej dowiesz sie w
biurze ochrony konsumentow, zaraz poszukam numeru, tzn.. jak znajde to
podam ^^
ok znalazlem.
Federacja Konsumentów (to chyba ci co teraz sie wogóle reklamuja z tą
stroną WWW)
Mariacka 4
4881597
Zadzwonić, powiedzieć dokładnie o co chodzi i naprawdę pomogą.
Pozdrawiam, mam nadzieję że to pomoże.