eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamcja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2005-06-19 20:28:30
    Temat: reklamcja
    Od: "3ride" <3...@g...pl>

    Kupiłam buty za 300 zł,skórzane- firmy "Convers". Po 5 dniach pękły zszycia
    na skorzanych językach.Naprawiono je-naszywając tasiemkę a'la guma z
    majtek,co według mnie popsuło estetyke butów. Moim zdaniem wada nie została
    usunięta.Zareklamowałam je jeszcze raz. W odpowiedzi otrzymałam, że:" (...)
    Towar nie wykazuje żadnych nieprawidłowości, oraz wad powstałych w procesie
    produkcji. Posiada w pełni swoje walory użytkowe i estetyczne. Reklamacja
    bezpodstawna." Według mnie pęknięcia na zszyciach po 5 dniach to jest wada w
    procesie prod. oraz nieprawidłowścia jest to,że język ten może się oderwać a
    tasiemki przetrzeć. Co więcej taśmy psują wygląd estetyczny.Domagam się
    wymiany na nowe bądż zwrotu gotówki. Złożyłam po raz 3 reklamacje.

    Proszę o odpowiedż czy moje roszczenia są słuszne, czy może to producent
    wraz ze sprzedawcą mają rację????

    Prosze także o wyjaśnienie czy producent ma prawo w ten sposób naprawić
    obuwie, czy może producent powinien wymienić cały język buta i wtedy wadę tą
    całkowicie usunąć????




  • 2. Data: 2005-06-19 21:25:37
    Temat: Re: reklamcja
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    3ride napisał(a):
    > Kupiłam buty za 300 zł,skórzane- firmy "Convers". Po 5 dniach pękły zszycia
    > na skorzanych językach.Naprawiono je-naszywając tasiemkę a'la guma z
    > majtek,co według mnie popsuło estetyke butów. Moim zdaniem wada nie została
    > usunięta.Zareklamowałam je jeszcze raz. W odpowiedzi otrzymałam, że:" (...)
    > Towar nie wykazuje żadnych nieprawidłowości, oraz wad powstałych w procesie
    > produkcji. Posiada w pełni swoje walory użytkowe i estetyczne. Reklamacja
    > bezpodstawna." Według mnie pęknięcia na zszyciach po 5 dniach to jest wada w
    > procesie prod. oraz nieprawidłowścia jest to,że język ten może się oderwać a
    > tasiemki przetrzeć. Co więcej taśmy psują wygląd estetyczny.Domagam się
    > wymiany na nowe bądż zwrotu gotówki. Złożyłam po raz 3 reklamacje.
    >
    > Proszę o odpowiedż czy moje roszczenia są słuszne, czy może to producent
    > wraz ze sprzedawcą mają rację????
    >
    > Prosze także o wyjaśnienie czy producent ma prawo w ten sposób naprawić
    > obuwie, czy może producent powinien wymienić cały język buta i wtedy wadę tą
    > całkowicie usunąć????
    >
    >
    >
    mialem podobna sytuacje z butami firmy nike, cena: 350zł pekl prawy but
    w miejscu gdzie sie zgina w strone czubka ktory odpoczatku dziwnie
    wygladal jednak sprzedawca twierdzil ze to normalne, reklamacja nie
    uwzgledniona z powodu "nie dostatecznej konserwacji i licznych
    przemoczen" a buty były wg producenta w kategorii trekking (czyli do
    biegania, to jak mialem ie w nich nie pocic...). Nic nie dały reklamacje
    a buty po 2 miesiącach poszły na śmietnik. moja rada? nie kupywac tego
    szmelcu, ew. reeboki mnie jeszcze nie zawiodly (to nie zadna reklama,
    naprawde mam jedne od paru lat)


  • 3. Data: 2005-06-19 22:02:31
    Temat: Re: reklamcja
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >>
    > mialem podobna sytuacje z butami firmy nike, cena: 350zł pekl prawy but w
    > miejscu gdzie sie zgina w strone czubka ktory odpoczatku dziwnie wygladal
    > jednak sprzedawca twierdzil ze to normalne, reklamacja nie uwzgledniona z
    > powodu "nie dostatecznej konserwacji i licznych przemoczen" a buty były wg
    > producenta w kategorii trekking (czyli do biegania, to jak mialem ie w
    > nich nie pocic...). Nic nie dały reklamacje a buty po 2 miesiącach poszły
    > na śmietnik. moja rada? nie kupywac tego szmelcu, ew. reeboki mnie jeszcze
    > nie zawiodly (to nie zadna reklama, naprawde mam jedne od paru lat)

    najlepsze sa ecco :-)

    P.



    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."
    Też masz pytanie do naszych ekspertów?
    ......... http://cafe.love-office.com .........



  • 4. Data: 2005-06-19 23:16:52
    Temat: Re: reklamcja
    Od: "3ride" <3...@g...pl>




    > 3ride napisał(a):
    > > Kupiłam buty za 300 zł,skórzane- firmy "Convers". Po 5 dniach pękły
    zszycia
    > > na skorzanych językach.Naprawiono je-naszywając tasiemkę a'la guma z
    > > majtek,co według mnie popsuło estetyke butów. Moim zdaniem wada nie
    została
    > > usunięta.Zareklamowałam je jeszcze raz. W odpowiedzi otrzymałam, że:"
    (...)
    > > Towar nie wykazuje żadnych nieprawidłowości, oraz wad powstałych w
    procesie
    > > produkcji. Posiada w pełni swoje walory użytkowe i estetyczne.
    Reklamacja
    > > bezpodstawna." Według mnie pęknięcia na zszyciach po 5 dniach to jest
    wada w
    > > procesie prod. oraz nieprawidłowścia jest to,że język ten może się
    oderwać a
    > > tasiemki przetrzeć. Co więcej taśmy psują wygląd estetyczny.Domagam się
    > > wymiany na nowe bądż zwrotu gotówki. Złożyłam po raz 3 reklamacje.
    > >
    > > Proszę o odpowiedż czy moje roszczenia są słuszne, czy może to producent
    > > wraz ze sprzedawcą mają rację????
    > >
    > > Prosze także o wyjaśnienie czy producent ma prawo w ten sposób naprawić
    > > obuwie, czy może producent powinien wymienić cały język buta i wtedy
    wadę tą
    > > całkowicie usunąć????
    > >
    > >
    > >
    > mialem podobna sytuacje z butami firmy nike, cena: 350zł pekl prawy but
    > w miejscu gdzie sie zgina w strone czubka ktory odpoczatku dziwnie
    > wygladal jednak sprzedawca twierdzil ze to normalne, reklamacja nie
    > uwzgledniona z powodu "nie dostatecznej konserwacji i licznych
    > przemoczen" a buty były wg producenta w kategorii trekking (czyli do
    > biegania, to jak mialem ie w nich nie pocic...). Nic nie dały reklamacje
    > a buty po 2 miesiącach poszły na śmietnik. moja rada? nie kupywac tego
    > szmelcu, ew. reeboki mnie jeszcze nie zawiodly (to nie zadna reklama,
    > naprawde mam jedne od paru lat)


    DZIĘKUJE ZA SŁOWA OTUCHY ORAZ DOBRĄ RADĘ, ale ja oczekuję konkretnej
    odpowiedzi usankcjonowanej prawnie.



  • 5. Data: 2005-06-20 09:43:17
    Temat: Odp: reklamcja
    Od: "Zbig.T" <z...@g...pl>

    A może spróbuj tutaj http://ww20.mediarun.pl/ . Pzdr.



  • 6. Data: 2005-06-20 13:55:14
    Temat: Re: reklamcja
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    3ride napisał(a):
    <ciach>
    > DZIĘKUJE ZA SŁOWA OTUCHY ORAZ DOBRĄ RADĘ, ale ja oczekuję konkretnej
    > odpowiedzi usankcjonowanej prawnie.
    >
    >

    coz prawnikiem nie jestem, mozesz pojechać w okolice ulicy parkowej, i
    zrobic ekspertyzę buta (przedtem zadzwon do biura ochrony konsumentow -
    tam ci wszystko powiedza - o dziwo numer dostalem od sprzedawcy tegoz
    felernego buta). Jezeli ten szewc potwierdzi ze nic nie jest to nie masz
    szans na odwolanie juz raczej. I nie dawaj mu opinii od firmy tej firmy
    gdzie skladana byla reklamacja, powiedz ze chcesz dostac opinie o bucie
    czy to wada fabryczna lub cos takiego, zreszta wiecej dowiesz sie w
    biurze ochrony konsumentow, zaraz poszukam numeru, tzn.. jak znajde to
    podam ^^


  • 7. Data: 2005-06-20 14:04:48
    Temat: Re: reklamcja
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    3ride napisał(a):
    <ciach>
    > DZIĘKUJE ZA SŁOWA OTUCHY ORAZ DOBRĄ RADĘ, ale ja oczekuję konkretnej
    > odpowiedzi usankcjonowanej prawnie.
    >
    >

    coz prawnikiem nie jestem, mozesz pojechać w okolice ulicy parkowej, i
    zrobic ekspertyzę buta (przedtem zadzwon do biura ochrony konsumentow -
    tam ci wszystko powiedza - o dziwo numer dostalem od sprzedawcy tegoz
    felernego buta). Jezeli ten szewc potwierdzi ze nic nie jest to nie masz
    szans na odwolanie juz raczej. I nie dawaj mu opinii od firmy tej firmy
    gdzie skladana byla reklamacja, powiedz ze chcesz dostac opinie o bucie
    czy to wada fabryczna lub cos takiego, zreszta wiecej dowiesz sie w
    biurze ochrony konsumentow, zaraz poszukam numeru, tzn.. jak znajde to
    podam ^^

    ok znalazlem.

    Federacja Konsumentów (to chyba ci co teraz sie wogóle reklamuja z tą
    stroną WWW)
    Mariacka 4
    4881597

    Zadzwonić, powiedzieć dokładnie o co chodzi i naprawdę pomogą.

    Pozdrawiam, mam nadzieję że to pomoże.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1