  • Data: 2007-01-05 09:40:00
    Temat: Re: reklamacja w Orange
    Od: "mazda" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gordom" <g...@w...plBEZ.TEGO> napisał w wiadomości
    news:enjtg8$62k$1@achot.icm.edu.pl...

    (ciach)

    Raz:
    Orange nie odpowiada za gapiostwo klientów.
    Wiesz, Twoja sytuacja to coś w stylu kierowcy który kupił auto kempingowe i
    pdoczas jazdy wstał i poszedł zrobić sobie do tyłu kawe. Oczywiście wypadł z
    szosy, ale pozwał dealera bo w manualu od auta nie było napisane, żeby nie
    puszczać kierownicy podczas jazdy ;)
    Dwa:
    Skoro mówią, że blokują abonentom od 2003 to dlaczego mieli by zablokowac
    komuś kto jest od 2002?
    Jeżeli zaczeli blokować z powodu nakazu jakiegoś przepistu, który nakazał im
    blokowac OD 2003 to musieli działać według tegoż własnie przepisu
    Z drugiej strony, jeżeli zmieniałeś taryfę/odnawiałeś umowę po 2003 to
    wydaje mi sie, ze naturalnie powinni zablokować 0-700 ( o ile traktują
    odnowienie/przedłużenie/zmianę taryfy jako oddzieną umowę )

    Aczkolwiek mogę się mylic, podejrzewam, ze mądrzejsi ode mnie znajdą coś co
    pozwoli Ci się wybronić.