    From: "pawelj" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja usług warsztatu samochodowego
    Date: Fri, 19 Jun 2009 23:21:31 +0200

    Użytkownik "marcind" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d0754536-43ed-43ba-80ff-6586bb7731a0@q14g2000vb
    n.googlegroups.com...
    Witam,
    Mam pytanie w sprawie reklamacji usług w warsztacie samochodowym;

    Zastanawiam się czy sensownie chcesz się kłócić / procesować.

    Ja w spraach samochodowych jestem prawie laik, ale też keidyś wymieniali mi
    hamulce. Miło to trwać ok 40 min i kosztowac (nie pamiętam- załóżmy 60 zł).
    Trwało 6 godzin. Gdybym nie widział - nie uwierzyłbym że śrubka może się tak
    zapiec, że nie da się jej odkręcić tylko urwać, potem trzeba ją wywiercić
    ale jest trwardsza niż wiertło i wiertło się topi.
    Warsztat znalazł frezera który jakoś to poskładał do kupy. Przejździłem
    kilka dni na takim poskładanym po czym wymienili mi na nowy.
    Oczywiście niestety ja płaciłem za wszystko chociaż niewielie bo pratkycznie
    za materieały zuzyte.

    Chyba nie da się przewidzieć pewnych rzeczy w naprawie samochodu,
    Ty zleciłeś wymianę klocków - warsztat poszedł nieco dalej bo po wymianie
    chciał żeby nowe klocki spełniały swoją rolę. ja ich rozumiem. I rozumiem że
    za pewnie rzeczy się płaci.

    A ty chyba niepotrzebnie podniosłeś sobie koszty lawetą...

    --
    PawełJ