eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja usług warsztatu samochodowego › Re: reklamacja usług warsztatu samochodowego
  • Data: 2009-06-22 12:54:07
    Temat: Re: reklamacja usług warsztatu samochodowego
    Od: "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    >Natomiast jeśli warsztatowi zleciłeś wymianę klocków, to żądanie przez nich
    >dodatkowego wynagrodzenia za dodatkową pracę jest jak najbardziej
    >uzasadnione - o ile ten dodatkowy zakres z Tobą uzgodnili.

    Oczywiście zgadza się. Z tym, że jeżeli zlecił wykonanie jakiejś naprawy, a
    tuż po niej okazuje się, że naprawa ta nie została wykonana poprawnie (po
    wyjeździe z warsztatu samochód się zepsuł nie z przyczyn losowych, a
    wyniknęło bezpośrednio z tego co robili "fachowcy") to jednak może mieć do
    nich roszczenia. Przecież, jak zleca wymianę czegoś, to mają to zrobić
    poprawnie. Ale tylko wtedy, gdy coś źle zrobili.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1