eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja usług warsztatu samochodowego › Re: reklamacja usług warsztatu samochodowego
  • Data: 2009-06-22 17:56:41
    Temat: Re: reklamacja usług warsztatu samochodowego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h1nuti$1bh$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > Oczywiście zgadza się. Z tym, że jeżeli zlecił wykonanie jakiejś
    > naprawy, a tuż po niej okazuje się, że naprawa ta nie została wykonana
    > poprawnie (po wyjeździe z warsztatu samochód się zepsuł nie z przyczyn
    > losowych, a wyniknęło bezpośrednio z tego co robili "fachowcy") to
    > jednak może mieć do nich roszczenia. Przecież, jak zleca wymianę
    > czegoś, to mają to zrobić poprawnie. Ale tylko wtedy, gdy coś źle
    > zrobili.

    Zapieczenie cylinderków - moim zdanem - nie ma za bardzo zwiazku z wymianą
    klocków. Jest to skutek uboczny założenia nowych klocków. Cylinderki są
    głębiej i w starych zaciskach mają większą szansę sie zapiec.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1