  • Data: 2009-06-02 23:59:16
    Temat: Re: reklamacja - obciążenie kosztami (firma-firma)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.06.2009 Piotr <p...@b...pl> napisał/a:
    > Czyli w razie nie rozpatrzenia reklamacji zostaje mi sąd?

    To zawsze, ale najpierw pogooglaj sobie po sieci i odkop Kodeks Cywilny.
    O, np. tu: http://www.lex.com.pl/kodeksy/?akt=64.16.93.htm

    Znajdziesz tam w okolicach art. 556 dział "Rękojmia". Przeczytaj go. Jak
    będziesz miał wątpliwosci dopytaj.
    Zobacz tez, czy na dowodzie zakupu (np. fakturze) nie wyłączono w ogóle
    rękojmi.

    --
    Marcin