eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunkiRe: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!border3.nntp.dca.giganews.co
    m!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!ne
    wshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <l275qf$s4f$1@mx1.internetia.pl>
    <524729fa$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1309282134520.3852@quad> <l28o2u$rrv$1@mx1.internetia.pl>
    <5247f3c6$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <l28v3n$j66$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <l28v3n$j66$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    Date: Sun, 29 Sep 2013 18:49:59 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 23
    Message-ID: <52485b14$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.95.23
    X-Trace: 1380473620 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2222 83.31.95.23:59321
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:728787
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:l28v3n$j66$1@mx1.internetia.pl...
    >
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:5247f3c6$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...
    >>
    >> Prawo dość wyraźnie normuje sposób doręczenia oświadczenia woli i
    >> pozostawianie go w przypadkowym miejscu raczej nei znajduje uznania w
    >> oczach sądów, o ile zobowiązany zna właściwy adres i nie umówił się z
    >> klientem na odbiór tego oświadczenia w sklepie.
    >
    > No właśnie. A podpisanie się pod "odpowiedź dostępna będzie w salonie"
    > może chyba podchodzić pod "umówiliśmy się". Jednak wszystkie źródła
    > twierdzą,
    > że takie umówienie się nie jest skuteczne i ja mogę po tą odpowiedź nie
    > przyjść
    > a problem ma wtedy sklep bo mnie jednak skutecznie nie poinformował.

    Nie tyle "skutecznie ne poinformował", co musi dowieść, że ona tam leżała w
    terminie, cow praktyce jest skrajnie trudne.
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1