eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunkiRe: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Data: 2013-09-28 21:06:55
    Temat: Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:l275qf$s4f$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam. Na poprzednie pytanie nikt mi nie odpisał ale może coś takiego
    > ktoś wie i chciałby się podzielić:
    >
    > Czy w przypadku reklamacji towaru na podstawie niezgodności z umową
    > sklep moze mi dyktować warunku takie jak:
    >
    > konieczność użycia ich formularza
    > sposób przekazania mi odpowiedzi na reklamacje
    > termin odpowiedzi
    >
    > ?
    >
    > Czy mnie w takiej sytuacji powinny w ogóle interesować ich wewnętrzne
    > procedury, regulaminy ? Czy mogę (skutecznie) zarządać użycia mojego
    > własnego formularza na którym to ja zaznaczę wybrany sposób
    > poinformowania
    > mnie (poczta lub telefon) ?
    >
    > Jednym słowem: jeśli prawo daje mi możliwość reklamowania towaru ale
    > nie precyzuje pewnych rzeczy to jak daleko sprzedawca może zajść
    > w ułatwianiu sobie/utrudnianiu mi życia ?

    Może, z tym, że jeśli nie odmówi uznania reklamacji w terminie 15 dni, to
    raczej żaden sąd nie będzie interesowało to, że akurat była wypisana
    niewłaściwym kolorem atramentu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1