  • Data: 2011-07-21 21:10:11
    Temat: Re: reklamacja gwarancyjna
    Od: tko <_@_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co takiego? sztyca?
    Sztyca, wkład suportu, stery?(tak powiedział serwisant), jak dadzą ramę
    bez piwotow, to kola, opony, hamulce.

    > ale nikt nie nakazuje Ci kupowac ich w tym sklepie...
    Jasne, moge kupić elementy gdzie indziej i im dostarczyc.

    > jak wyzej... poza tym majac umiejetnosc trzymania w dloni klucza
    > poradzisz sobie sam... i zamiast za przekladanie calej ramy (pewnie
    > 150-250zl) zaplacisz np. tylko za dociecie i montaz nowych pancerzy +
    > montaz suportu...
    Wszytstko mogę zrobić sam, nie ma problemu. Nie chcę tylko dokładać
    drugie tyle do części i robocizny, bo może się okazać że taniej będzie
    kupić nowy rower.

    > poza tym przeplatanie kola?! niech dadza Ci rame z piwotami tak jak masz
    > obecnie..
    Tak też jest w opisie żądań klienta.

    > tu ja bym protestowal... to nie Ty importujesz rame tylko sklep... niech
    > zwrotu kosztow domaga sie sam od producenta...
    I też tego będę się trzymał.