eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja a brak karty gwarancyjnejRe: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-
    mail
    From: krzysiek82 <k...@0...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
    Date: Wed, 04 Mar 2009 15:12:14 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <gom2bj$bae$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <golngh$bkb$1@achot.icm.edu.pl> <goltnt$d8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gom279$5km$2@nemesis.news.neostrada.pl> <gom24h$34m$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: enl186.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1236176052 11598 83.15.197.186 (4 Mar 2009
    14:14:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Mar 2009 14:14:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <gom24h$34m$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:578672
    [ ukryj nagłówki ]

    Maverick pisze:
    > Chyba ze nie reklamacja, a niezgodnosc towaru z umowa (wtedy jest to
    > okreslone)- ale to inna para kaloszy...
    >

    odpada niezgodność towaru z umową bo to klient musi wtedy udowodnić, że
    ta wada istniała w dniu wydania a jest to niemożliwe i w tym przypadku.
    Nie ma sensu ponieważ po co ktoś by trzymał w domu monitor zwalony od
    samego początku?

    --
    krzysiek82

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1