  • Data: 2005-08-03 09:50:35
    Temat: Re: rejestracja na bezrobociu a numer ROR
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 3 sie o godzinie 11:46, na pl.soc.prawo, bezrobotna pyra napisał(a):

    > Na karcie rejestracji bezrobotnego figuruje pole do wpisania numeru
    > mojego konta w banku.

    Na wieeeelu innych formularzach takie pola to standard.

    > Do czego urzędowi jest to potrzebne?

    Np. do przelewu 'kuroniówki' na ów rachunek bankowy?

    > Czy urząd może jakoś monitorować stan mojego rachunku i na tej podstawie wyciągać
    > wnioski, co do moich zarobków?

    Jakich zarobków???/
    Przecież kurde rejestrujesz się jako bezrobotny - więc o jakich zarobkach
    mówisz?

    > Czasami sprzedaje jakiś fant na Allegro i do tego głównie wykorzystuje swój ROR.

    Grozi za to 'paserka' :P

    > Nie przysługuje mi żaden zasiłek, czy mogę pominąć to pole?

    Nie ma jeszcze w RP obowiązku posiadania rachunku bankowego.

    --
    Herbi
    03-08-2005 11:50:32