  • Data: 2002-04-08 11:51:51
    Temat: Re: rejestracja firmy
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 6 Apr 2002, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ >>+ Nie wiem jak jest z zaliczaniem czynszu do KUP. Może do tego trzeba
    >+ >>+ takiego papiera, a może nie trzeba, jeszcze nie wiem.
    >+ >IMHO nie trzeba. Co nie zmienia postaci rzeczy w tym, że jeśli
    >+ > PRZYPADKIEM właściciel mieszkania
    >+
    >+ Ja jestem właścicielem!

    *właścicielem* czy posiadaczem własnościowego prawa do lokalu ?
    (AFAIK różnica jest)
    Bo była mowa że "spółdzielnia nalicza większy CZYNSZ", CZYNSZ !
    Jeśli NIE (chodzi o czynsz) - to nie ma sprawy, brak przedmiotu
    sporu/wątpliwości !

    >+ >i US dojdą co i jak - to obie
    >+ >strony obedrą cię ze skóry :] ! (no, na początek - z pieniędzy !)
    >+
    >+ Rozwiń, proszę...

    Chodziło to że "spółdzielnia nalicza większy czynsz" (od DG).

    Więc "DG" nie rejestruje DG w spółdzielni (żeby nie płacić
    większego czynszu) a wlicza część czynszu/ogrzewania/prądu
    do kosztów DG.
    Po "nakryciu":
    - US "wyrzuca" koszty, bo przecież ma deklarację ze spółdzielni
    iż NIE prowadzisz DG w 30% (dajmy na to) mieszkania
    - spółdzielnia nalicza czynsz, bo ma zeznanie z US iż na
    (dajmy na to) 30% mieszkania prowadziłeś DG...
    - obie wyżej układające się strony aplikują ci odsetki
    - (opcja) - składasz rezygnację z DG i członkowstwa,
    tzw. "bankructwo" :] ;>

    Podkreślam słowo "przypadkiem" które przypadkiem było
    w mojej wypowiedzi :) Niemniej...
    No i naruszając regulamin na swój sposób okradasz współ-
    spółdzielców - skoro "wszyscy" zgodzili się na jakieś warunki
    to albo je respektujesz albo mówisz "do widzenia, idę gdzie
    indziej"; w odróżnieniu od ZUS (wiem, czytam "*.podatki" :>)
    *masz* wybór !
    IMHO lepiej prowadzić DG na 3 półkach w szafie ;) a ew.
    prace ograniczyć do tego samego zakresu co sąsiad ciągle
    remontujący mieszkanie do celów osobistych ;) !

    Pozdrowienia, Gotfryd