  • Data: 2002-04-06 15:43:54
    Temat: Re: rejestracja firmy
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Fri, 5 Apr 2002 14:05:03 +0200, "Boguslaw Szostak"
    <b...@u...agh.edu.pl> napisałbył:

    >od tego roku - prawda ?

    Nie. W 2000 roku, kiedy rejestrowałem, nie wymagali. W 2001 coś tam
    szaleli przy okazji zmian z s.c. i faktycznie coś takiego chcieli, ale
    np. koledze wystarczyła umowa wynajmu mieszkania -- wynajmował od
    kogoś prywtanie -- nie chcieli zgody spółdzielni. No i teraz znów nie
    ma problemów...

    >Np - ksiegi prowadzi firma "doradztwo podatkowe..sp jawna xxx"

    np. księgi se leżą na ulicy Wrzosowej 20/15...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)