  • Data: 2005-08-21 08:37:45
    Temat: Re: pytanie o procedury komornicze
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slonecznik" <v...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:de9cot$bb4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Witam!
    > Mam prawomocne wyroki sadu, nakazujace pozwanej przeze mnie osobie
    > zaplacic spora sume obowiazujacych w tym kraju srodkow platniczych. Wyroki
    > maja rozne daty , niektore sa starsze niz rok.
    > Osoba z ktora sie procesowalam uwolnila sie od wszelkich dochodow i
    > majatku trwalego, przepisujac wszystko co do niej nalezy lacznie z
    > prowadzona dzialalnoscia, na inne osoby ,nie bedace czlonkami rodziny-
    > glownie na konkubine.
    > Mam wiele dowodow na to, ze jest to prawda. Na podstwie moich dowodow na
> [...]

    Art. 301. kk

    § 1. Kto będąc dłużnikiem kilku wierzycieli udaremnia lub ogranicza
    zaspokojenie

    ich należności przez to, że tworzy w oparciu o przepisy prawa nową jednostkę

    gospodarczą i przenosi na nią składniki swojego majątku,

    § 2. Tej samej karze podlega, kto będąc dłużnikiem kilku wierzycieli
    doprowadza

    do swojej upadłości lub niewypłacalności.

    § 3. Kto będąc dłużnikiem kilku wierzycieli w sposób lekkomyślny doprowadza
    do

    swojej upadłości lub niewypłacalności, w szczególności przez trwonienie
    części

    składowych majątku, zaciąganie zobowiązań lub zawieranie transakcji

    oczywiście sprzecznych z zasadami gospodarowania,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności

    do lat 2.

    P.