    From: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: publikacje, artykuły
    Date: 1 Oct 2004 11:35:06 GMT
    Sender: p...@p...onet.pl@staticline1576.toya.net.pl

    tomb <f...@f...gov> napisal <cjjbnl$5g8$1@helios.nd.e-wro.pl>:

    >Takie wymagania moze oczywiście postawic redakcja. Dopóki jednak autor
    >nie podpisuje jakiejś umowy/oświadczenia, a dysponuje prawami
    >majątkowymi do tekstu, to z punktu widzenia prawa mozne drukowac
    >artykul gdzie chce.

    wiesz, ja to widzę trochę inaczej:
    jeśli w szpitalu wisi napis: zabronione korzystanie z tel. kom to wchodząc
    tam zgadzamy się na te warunki, przecież możemy się nie zgodzić i nie
    wejść wcale. podobnie z tymi zasadami (ale prawnikiem nie jestem więc się
    nie upieram) - przecież oświadczenie może być złożone w ten sposób, że
    wysyłamy to się zgadzamy na te zasady.

    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Litosc jest jednak uczuciem zbednym tam, gdzie przemawia Historia.
    (Cz.Milosz, "Zniewolony umysl")

    www.ekonomia.ho.pl