  • Data: 2014-05-13 14:50:59
    Temat: Re: przywłaszczenie mienia, kradzież, szantaż...
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "marek" <v...@p...fm> wrote:

    > normalnie ja nie rozumiem tego kraju i postepowania policji....

    A ja nie rozumiem jak można jakieś wartościowe rzeczy osobiste do pracy przynosić,
    szczególnie takiej i jak można ich nie zabrać kiedy się z niej wychodzi.
    Ale to tak poza tematem.

    A w temacie, postaw się teraz na miejscu policji, skąd oni mają wiedzieć kto mowi
    prawdę? Jest słowo przeciwko słowu.

    Dobrze się zastanów jak to rozegrać, bo się może okazać, że on na to, że porzyczał Ci
    już 1500 może mieć zaraz kilku świadków spośród pracowników i sprawa zakończy się dla
    Cibie bardzo boleśnie.

    --
    pozdrawiam
    szerszen