  • Data: 2014-05-13 19:18:01
    Temat: Re: przywłaszczenie mienia, kradzież, szantaż...
    Od: "marek" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    ad.1
    policja sporządziła z tego notatkę tylko ///

    ad.2
    że nie zgłoszono mnie do ubezpieczenia społecznego oraz naruszono prawa
    pracownicze ... rozumiem że to do ZUS-u ?
    wynagrodzenie dostawałem w tzw. dniówkach po 100zł na fajrant jak to mówią

    ad.3
    o przywłaszczeniu ? niby kogo powiadomić ? prokuraturę ?

    ktos mi powiedział również, że moge wytoczyć gościowi sprawę cywilną odrazu