  • Data: 2014-05-13 18:41:35
    Temat: Re: przywłaszczenie mienia, kradzież, szantaż...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:5371dfd2$0$2378$65785112@news.neostrada.pl...

    > czy mógłby mi ktoś coś podpowiedzieć co mógłbym zrobić aby odzyskać swoje
    > rzeczy bądz co bądz dla mnie wartościowe...
    > z góry serdecznie dziękuję

    1) Policja ma obowiazek zawiadomienie przyjąć. Nawet jak jest niedorzeczne.
    Może wydać postanowienie o odmowie wszczęcia postępowania, na które możesz
    sie zabić. Ale skoro nie przyjęto, to złóż zawiadomienie na piśmie do
    prokuratury uzasadniając, że nie przyjęto ustnego i tyle.

    2) Przede wszystkim złożyłbym zawiadomienie, że nie zgłoszono Cie do
    ubezpieczenia społecznego oraz naruszono prawa pracowicie, bo dostałeś
    zapewne wynagrodzenie mniejsze, od minimalnej. Obydwa przestępstwa są
    ścigane z urzędu.

    3) Jak już bedziesz składał zawiadomienie, to powiadom również o
    przywłaszczeniu. Właściciel warsztatu może mieć do Ciebie roszczenie i
    nawet sobie go przed sądem dochodzić, ale przywłaszczać cudzych rzeczy mu
    nie wolno. Jest kilka wyjątków od tej zasady, ale z tego co widzę w Twoim
    wypadku zastosowania mieć nie będą.