  • Data: 2006-09-11 12:47:34
    Temat: Re: przyjecie na uczelnie
    Od: "Angie" <h...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:ee3i2m$cu9$1@inews.gazeta.pl...

    > Napisz im, ze nie mogles dostarczyc swiadectwa bo swiadectwo od roku
    > znajduje sie w dokumentach uczelni na twoim wydziale.

    A co to ma do rzeczy? Skoro nie zaliczyl pierwszego semestru to został
    skreślony z listy studentow i powinien byl sobie swoje dokumenty odebrac.
    Pani w dziekanacie nie jest jego prywatna sekretarka zeby a) pamietac ze on
    juz tu kiedys studiowal i przestal b)aby szukac w teczkach osobowych jego
    swiadectwa w dodatku bez jego prosby o to. Ja rowniez zaczynalam 2x pierwszy
    rok na tych samych studiach i mimo ze wszystkie moje dokumenty byly w
    dziekanacie musialam je najpierw odebrac, potem zlozyc ponownie. To on nie
    dopilnowal swoich spraw i nie ma co tu kogos innego obwiniac

    Angie