  • Data: 2013-05-16 16:37:26
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: trolling tone <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-16 15:50, Liwiusz pisze:

    > I zmusza. Nie znam żadnego prywatnego lekarza, który by twierdził, że
    > rudych nie leczy, tudzież z równie innych absurdalnych powodów
    > odmawiałby pomocy.

    Prywatnych lekarzy również obowiązują regulacje ustawowe. Działają
    w warunkach urągających wolności rynkowej. Może nie lubią rudych,
    ale przepisy ich zmuszają do udzielania im pomocy? Tego nie wiesz.
    Dlaczego restaurator ma mieć większą wolność gospodarczą niż lekarz?
    Najwyższa pora zlikwidować te durne przepisy, rynek wszystko ustawi :D