  • Data: 2013-05-17 08:11:18
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-16 15:45, Liwiusz pisze:
    > Problem się zaczyna, jeśli niechęć do czarnych przybiera takie rozmiary,
    > że są tylko knajpy dla białych, a knajpy dla czarnych są palone.
    > Rozwiązaniem jednak nie jest nakaz sprzedaży, ani też nakaz taki nie
    > zapobiegnie takim napięciom, a wręcz przeciwnie, może je eskalować.

    Miło, że ktoś jeszcze to rozumie ;-)

    *Prywatnie* każdy powinien móc sobie nielubić kogo chce. Mogę nie lubić
    niemców albo ogólnie blondynów. Jeśli mam swoją firmę powinienem mieć
    prawo nie świadczyć usług komu mam ochotę. Moja sprawa - moja ewentualna
    strata - moje ewentualne ośmieszenie luz zysk, kto wie.
    To jest normalne.

    Socjalista jednak tego nie przyjmuje do wiadomości. Dlatego właśnie jest
    jak jest - w szpitalach państwowych ludzi traktuje się jak bydło, w
    prywatnych jakoś wręcz przeciwnie.
    Dlatego 90% usług państwowych to totalna kpina, na którą z podatków idą
    ogromne pieniądze.

    Oczywiście pewne grupy na tym zyskują kosztem innych - to taka
    "sprawiedliwość społeczna".
    To lewicowe skrzywienie to rak, który toczy nasze społeczeństwo.
    Szkoda mi tylko naszych dzieci bo za chorą politykę socjalistów
    zadłużającą kraj będą płacić one, ich dzieci, ...

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info