  • Data: 2013-05-17 08:24:21
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2013 08:11, quent pisze:

    > *Prywatnie* każdy powinien móc sobie nielubić kogo chce. Mogę nie lubić
    > niemców albo ogólnie blondynów. Jeśli mam swoją firmę powinienem mieć

    Ortografii też najwyraźniej nie lubisz.

    > prawo nie świadczyć usług komu mam ochotę.

    Bo tak?

    > Moja sprawa - moja ewentualna
    > strata - moje ewentualne ośmieszenie luz zysk, kto wie.

    I czyjeś ewentualne poważne utrudnienie życia lub w skrajnym przypadku
    nawet jego zagrożenie.

    > To jest normalne.

    Nie, to nie jest normalne.

    > Socjalista jednak tego nie przyjmuje do wiadomości. Dlatego właśnie jest

    Ograniczony oszołom z wielkiego miasta nie przyjmuje do wiadomości, że
    nie wszędzie kilka zbliżonych placówek handlowo-usługowych występuje
    zawsze w zasięgu spaceru od siebie i opcja "zagłosowania nogami" istnieje.

    Osoba inteligentna, nawet od urodzenia mieszkająca w wielkim mieście
    spełniającym taki warunek, zdaje sobie jednak sprawę, że są inne
    miejscowości gdzie może działać np. jedna apteka albo jeden sklep w
    całej okolicy gdzie np. starsza czy z inaczej ograniczoną mobilnością
    nie będzie w stanie dotrzeć do konkurencji 20km dalej. Nie każdy ma
    samochód, nie każdy może dojechać.

    [ciach brednie]

    Niech zgadnę: jesteś fanbojem JKM?