    From: Michal <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przeniesienie uzytkowania dla zasiedzenia
    Date: Mon, 28 Jun 2010 05:27:13 -0700 (PDT)

    > dotyczy to Ciebie rowniez, poniewaz jestes spadkobierca.

    Wlascicielem byl moj pradziadek jednak od mometu kiedy zmarl nikt nie
    starał się załatwic kwestii prawnej związanej z majatkiem i ów
    działką. Wobec tego jedyną opcją jest sprawa spadkowa? Ja nie mogę
    złożyc sprawy jako zasiedzenie? jak by nie było przy sprawie spadkowej
    musze wzywac wszystkich do podzialu (na dzien dzisiejszy moi bracia/
    kuzyni itp- okolo 20osob) i splacenia ich wszystkich. Nie rozumiem z
    jakiej racji skoro nikt nie przylozyl palca do tego zeby cokolwiek
    zrobic- skosic, postawic nowy plot, oplacic podatek... bede musial
    sprowadzać zza granicy wszystkich kuzynow? Myslalem ze sprawe zalatwie
    poprzez zasiedzenie i juz. prosze o pomoc