  • Data: 2002-05-02 11:56:30
    Temat: Re: przekręty pracodawcy
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:2f8e.00000c1c.3ccc728c@newsgate.onet.pl...
    > Przeczytaj to:
    > http://tygodnik.wprost.pl/index.php3?dzial=0&art=123
    84
    > i wstąp do sądu. Najpierw zadbaj o swoje interesy, a później zainteresuj
    > prasę ;)

    Żeby się sądzić to trzeba mieć pieniądze, bo
    inaczej Twój prawnik będzie zapoznawał się ze sprawą
    podczas rozprawy. :(
    Oczywiście sam nie przyjdzie tylko przyśle jakiegoś
    zielonego aplikanta po 3 nieprzespanych nocach.

    Raz skarżyłem pewną instytucję. Żadnych szans nie miałem.
    Kłamali w zeznaniach, utrudniali wszystko jak mogli.

    Nikomu tego nie życzę, tylko straciłem masę nerwów, czasu
    i pieniędzy.

    Pozdrawiam ... Miroo